۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۶۵۳۸۲۸
سردار شاهوارپور خبر داد؛

رونمایی از مستند ستایش تا ستایش| تهیه دستگاه هوشمند ضدعفونی کننده

رونمایی از مستند ستایش تا ستایش| تهیه دستگاه هوشمند ضدعفونی کننده
سردار شاهوارپور با اشاره به ساخت مستند ستایش تا ستایش برای تقدیر از کادر درمانی، گفت: دستگاه هوشمند ضدعفونی از سوی گروه جهادی شهید خرمی دزفول ساخته شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سردار شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، ظهر امروز در آیین رونمایی از مستند ستایش تا ستایش که در راستای تقدیر و تشکر از کادر درمانی تهیه شده است، اظهار داشت: گروه فیلمبرداری به صورت حضوری در کنار پرستاران و پزشکان در بیمارستان رازی حضور پیدا کرده و از نزدیک تلاش‌های این عزیزان را در درمان بیماران مبتلا به کرونا ضبط کردند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با تقدیر و تشکر از دست اندرکاران تهیه مستند عنوان داشت: برای نخستین بار به صورت میدانی تلاش کادر درمانی استان به تصویر کشیده شد؛ از کادر درمانی که برای بهبودی بیماران تلاش بسیاری دارند، تشکر و قدردانی داریم.
                      پ/رونمایی از مستند ستایش تا ستایش/تهیه سامانه هوشمندضدعفونی کننده
این مقام مسؤول گفت: از مردم توقع داریم که برای پیشگیری و عدم ابتلا به کرونا، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا زحمات کادر درمانی دوچندان نشود.

سردار شاهوارپور همچنین با اشاره به رونمایی از دستگاه هوشمند ضدعفونی تهیه شده از سوی گروه‌های جهادی خاطرنشان کرد: یکی از کار‌هایی که در حوزه پژوهش از سوی سپاه استان دنبال می‌شود تلاش برای تهیه سیستم‌های پیشگیری از ابتلا به کرونا در بیشترین مراکز تجمع مردمی است و در این باره از سوی گروه جهادی شهید خرمی در دزفول شاهد ساخت سامانه هوشمند ضدعفونی بودیم.

وی با بیان اینکه هزینه ساخت سامانه نسبت به مشابه خارجی بسیار کمتر است، بیان داشت: این سامانه در ورودی مراکز پرجمعیت قابل بهره برداری است و در کمتر از سه ثانیه دستگاه‌ها را ضدعفونی می‌کند، حجم مواد ضدعفونی بسیاری نسبت به مشابه خارجی، را در خود جای می‌دهد.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به اینکه سامانه در مرحله تولید است، اضافه کرد: هر نهاد و مجموعه‌ای که خواستار سامانه شود در اسرع وقت در اختیارشان قرار می‌گیرد، چنین سامانه‌ای نیاز بیمارستان‌ها و مراکز پرجمعیت است./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات